Zostań Partnerem Imagination Day
Dołącz do nas jako partner konferencji Imagination Day – największej międzynarodowej konferencji dla branży kreatywno-marketingowej, która odbędzie się 28 i 29 listopada w Warszawie.
IMAGINATION DAY TO 2-DNIOWE ŚWIĘTO KREATYWNOŚCI I INNOWACYJNOŚCI
Podczas wydarzenia praktycy z całego świata dzielą się swoimi doświadczeniami, dostarczając uczestnikom inspirację i realne narzędzia do codziennej pracy. To dwa dni pełne bezcennej wiedzy, które rokrocznie gromadzą ponad 950 uczestników w Multikinie Złote Tarasy (Warszawa).
Zobacz nagranie video z poprzedniej edycji WYJĄTKOWI PRELEGENCI I MARKI
Na scenie Imagination Day dotychczas gościli przedstawiciele takich marek jak Disney Research, P&G, Nike Foundation, Lego Future Lab, Behance, Pixar Animation Studios, Dentsu Inc., Google, DDB Worldwide, FCB International.
NIEPOWTARZALNE MOŻLIWOŚCI NETWORKINGOWE
Imagination Day to wyjątkowa okazja do spotkań z przedstawicielami wiodących agencji reklamowych, agencji mediowych i marek w Polsce:
NASZ BENCHMARK: CANNES LIONS FESTIVAL OF CREATIVITY
Od ponad 71 lat Festiwal Cannes Lions wyznacza standardy i kierunki rozwoju w branży marketingowej. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem festiwalu Cannes Lions w Polsce, a prelegenci Imagination Day to autorzy kampanii nagradzanych w Cannes.